پس از گذشت ۱۶ سال اتفاق خواهد افتاد 

جوانان فوتبالیست  فینی صاحب زمین چمن استاندارد می شوند 



با پیگیری های اداره ورزش بخش و شهرستان ، بخشدار ، شورای اسلامی شهر فین همراهی نمایندگان مردم در مجلس و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان زمین فوتبال مجموعه خلیج فارس فین چمن طبیعی خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، آرش اسمعیلی سرپرست اداره ورزش وجوانان بخش فین گفت : زمین فوتبال مجموعه خلیج فارس آخرین بار اوایل دهه هشتاد دارای چمن طبیعی بود که به دلایل مختلف چمن آن ازبین رفته بود و در طول چند سال اخیر پیگیری های متعددی جهت احیا زمین مذکور انجام شد که سرانجام در آذر ماه سال جاری با بازدید میدانی که توسط مدیر کل ورزش وجوانان به اتفاق بخشدار، رئیس و اعضا شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس و رئیس هیات فوتبال بخش صورت گرفت و با درنظر گرفتن تمامی جوانب مقرر شد این زمین به صورت کاملا استاندار دوباره چمن شود. اسمعیلی ادامه داد: علیرغم تمامی مشکلات ومحدودیت هایی  که در بخش اعتبارات  با آن مواجه هستیم اما نظر مدیر کل ورزش وجوانان و نمایندگان مجلس در خصوص احیا این زمین درتمامی بازدیدها وجلسات  مثبت بود. وی گفت:در آخرین بازدیدی که توسط رئیس وناظر دفتر فنی اداره کل  ازمجموعه خلیج فارس صورت گرفت حداقل اعتبار برای انجام این پروژه مبلغی بالغ بر پانزده میلیارد ریال برآورد وپیشنهاد شده است. 
سرپرست اداره ورزش وجوانان بخش فین ضمن تشکر از نگاه ویژه امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان درراستای توزیع متوازن امکانات واعتبارات در جایجای استان خواستار پیگیری نمایندگان مجلس جهت تخصیص اعتبار به این پروژه شد. وی نقش سازمان برنامه وبودجه استان درروند اجرایی این پروژه غیر قابل انکار دانست واظهار امیدواری کردکه با مساعدت این سازمان وتخصیص اعتبار لازم  تسریع در روند اجرایی آن صورت گیرد. 
آرش اسمعیلی کمک به شناسایی استعدادهای بالقوه در رشته فوتبال بخش اعم ازشهر و روستاها ، توسعه فوتبال پایه و ورزش دانش آموزی با همراهی خوب بخشدار، دهیاران ، شوراهای اسلای شهر و روستاو آموزش وپرورش منطقه و همچنین کمک به توسعه و جذب  توریسم ورزشی بخش و شهر فین ازطریق برگزاری و میزبانی مسابقات مختلف با توجه به ظرفیت های بالاو شرایط اقلیمی مناسب منطقه  از مزیت های این پروژه مهم عنوان کرد واظهار امیدواری کرد که بعد از حدود ۱۶ سال جوانان ونوجوانان علاقمند به فوتبال در بخش و شهر فین  دارای مکانی مناسب و در خور شان بشوند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها